Skip Ribbon Commands
Skip to main content

Wiadomości

Warszawa

Jones Lang LaSalle doradcą kolejnej nowej marki na polskim rynku handlowym

Otwarcie pierwszego sklepu Toys”R”Us


Warszawa, 24 Listopad 2011 – Mamy przyjemność poinformować, iż dział Reprezentacji Najemców Powierzchni Handlowych w Jones Lang LaSalle doradzał marce Toys”R”Us w znalezieniu lokalizacji pierwszego sklepu w Polsce. Salon amerykańskiej sieci zabawkarskiej o powierzchni ponad 1,700 mkw. odwiedzić będzie można już 26 listopada w centrum handlowym Blue City w Warszawie.

Na przyszły rok firma zapowiada kolejne otwarcia w dużych miastach w Polsce. W tej chwili sieć ma około 1600 sklepów w 35 krajach, a Polska jest 36 państwem, do którego wkracza zabawkarska marka.

Dagmara Filipiak, Starszy Konsultant w dziale Reprezentacji Najemców Powierzchni Handlowych w Jones Lang LaSalle komentuje: „Obserwujemy, że coraz więcej międzynarodowych firm pozytywnie ocenia potencjał rynku polskiego i decyduje się na otwieranie swoich sklepów w naszym kraju. Duża dostępność wysokiej jakości powierzchni handlowych w połączeniu w rosnącą siłą nabywczą, przyciąga nowe marki przede wszystkim do głównych miast regionalnych. Spośród marek, które rozpoczęły działalność w 2011 roku dominują te, związane z modą oraz obuwiem. Branża dziecięca również cieszy się dużym zainteresowaniem. Wejście na rynek polski marki Toys”R”Us wpisuje się w to zapotrzebowanie rynku. Nowe marki, wchodzące na rynek zapewniają polskiemu konsumentowi szerszy wybór asortymentowy oraz cenowy”.

Obecnie, obok marki Toys”R”Us, zespół Reprezentacji Najemców Powierzchni Handlowych w Jones Lang LaSalle świadczy usługi doradcze przy realizacji strategii wejścia oraz ekspansji kolejnych dwóch nowych marek na polskim rynku handlowym - LC Waikiki oraz Claire’s.