Skip Ribbon Commands
Skip to main content

Wiadomości

Warszawa

Jones Lang LaSalle doradza marce Kari w ekspansji na polskim rynku

Rosyjski producent obuwia i akcesoriów zapowiada otwarcie 30 salonów w wybranych galeriach i centrach handlowych w 2012 roku


Warszawa, 7 lutego 2012 – Rosyjski producent obuwia i akcesoriów, marka Kari oraz Jones Lang LaSalle mają przyjemność poinformować o zawarciu umowy o współpracy. Jones Lang LaSalle doradza marce Kari w zakresie strategii pozyskania optymalnej powierzchni handlowej, realizując tym samym strategię jej rozwoju w Polsce.
Obecnie spółka negocjuje warunki najmu powierzchni handlowej w wybranych lokalizacjach na terenie miast powyżej 50 tysięcy mieszkańców i zapowiada pierwsze otwarcia na maj i czerwiec b.r. Kolejnych kilkanaście sklepów ma się otworzyć z kolekcją jesienną. Salony Kari pojawią się zarówno w centrach
i galeriach handlowych, jak również przy głównych ulicach handlowych. Marka Kari swoją ofertę będzie prezentować w lokalach o powierzchni 200 – 300 mkw.
Dagmara Filipiak, Starszy Konsultant w zespole Reprezentacji Najemców Powierzchni Handlowych w Jones Lang LaSalle komentuje: „Cieszymy się, że doradzamy kolejnej nowej marce
w jej rozwoju na rynku polskim. Widzimy bardzo duże zainteresowanie właścicieli galerii pojawieniem się nowego gracza na naszym rynku. Ważne jest dla nich uatrakcyjnienie zestawienia najemców mające na celu odróżnienie się od konkurencyjnych centrów handlowych."
„W Polsce firma zamierza uruchomić około 150 sklepów w ciągu najbliższych 3 lat. W chwili obecnej prowadzimy rozmowy z zarządami i właścicielami większości galerii handlowych. Pierwsze umowy zostaną podpisane w lutym, później przystąpimy do aranżacji lokali, w maju będą pierwsze otwarcia” – wyjaśnia Krzysztof Barański Real Estate Director, Kari Poland Sp. z o.o.

Zgodnie z planami spółki, marka będzie równolegle rozwijana na terenie Rosji, Ukrainy i Kazachstanu.