Skip Ribbon Commands
Skip to main content

Wiadomości

Warszawa

Dynamiczna ekspansja marki Claire’s

Rynkowy lider branży akcesoriów modowych otwiera kolejne sklepy w najbardziej atrakcyjnych lokalizacjach handlowych w kraju


Warszawa, 12 Październik 2011 – Mimo iż marka Claire’s obecna jest na polskim rynku od roku, już dziś jej akcesoria znaleźć możemy w szesnastu sklepach w całym kraju, w tym dwóch w Warszawie i Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Opolu, Koszalinie, Białystoku, Radomiu, Kielcach, Swadzimiu k/Poznania, Łodzi, Katowicach oraz Piasecznie k/Warszawy. Jeszcze w tym roku i na początku 2012 marka Claire’s otworzy kolejne czternaście sklepów. Obok trzech, które pojawią się w dobrze znanych już marce lokalizacjach, tj. Warszawie, Krakowie i Poznaniu, na zakupy w sieci sklepów Claire’s udać będziemy mogli się także w Rzeszowie, Zabrzu, Płocku, Bydgoszczy oraz Słupsku. Kolejne lokalizacje są obecnie na etapie finalizacji umów najmu.

W zakresie strategii pozyskania optymalnej powierzchni handlowej, firmie Claire’s doradza międzynarodowa agencja doradztwa na rynku nieruchomości komercyjnych Jones Lang LaSalle, realizująca strategię rozwoju marki w Polsce.

Mark Dillane, Property Director at Claire’s Europe skomentował: "Strategia ekspansji jaką przyjęła marka Claires, z 23 sklepami już otwartymi oraz planowanymi do otwarcia jeszcze w 2011 r., okazała się ogromnym sukcesem. Pozytywne reakcje naszych klientów na nowe i zapowiadane otwarcia sklepów Claires pozwalają z optymizmem patrzeć na perspektywy rozwoju marki w Polsce nie tylko w 2012 r. ale i kolejnych latach.”

Dagmara Filipiak, Starszy Konsultant w zespole Reprezentacji Najemców Powierzchni Handlowych w Jones Lang LaSalle dodała: „Zainteresowanie nowych marek polskim rynkiem nieustannie wzrasta. W ubiegłym roku swoje pierwsze sklepy otworzyły, między innymi takie marki jak: G-Star Raw, Muji, Svilanit, LTB Jeans czy Petit Bateau. Śmiało można powiedzieć, że na polskim rynku ciągle jest miejsce na nowe marki. Przede wszystkim polski klient staje się coraz bardziej wymagający
i świadomy trendów modowych. Chce mieć szeroki wybór asortymentowy oraz cenowy. Ponadto stosunkowo wysoki poziom wydatków na osobę zachęca nowe marki do rozwoju w Polsce. Marki, które intensywnie poszukują lokalizacji w naszym kraju to, między innymi LC Waikiki, GAP, Toys ‘R’Us czy Jula”.

Marka Claire’s jest liderem w branży akcesoriów modowych. Posiada ponad 1000 sklepów w Europie
i ponad 3000 sklepów na świecie. Ostatnio marka Clarie’s otrzymała nagrodę w kategorii „Najemca Roku 2010 (poniżej 100 mkw.)” w trzeciej edycji nagród CEE Retail Real Estate Awards (nagrody dla firm działających w sektorze nieruchomości handlowych), która odbyła się w Warszawie.