Skip Ribbon Commands
Skip to main content

Wiadomości

Warszawa

Paulina Krasnopolska Dyrektorem ds. Komunikacji w JLL


​​​​Paulina Krasnopolska dołączyła do międzynarodowej firmy doradczej JLL na stanowisko Dyrektora ds. Komunikacji. Do jej głównych obowiązków należy kierowanie pracami zespołu ds. komunikacji – wewnętrznej i zewnętrznej - dbającego o relacje z pracownikami, klientami, partnerami biznesowymi, liderami opinii i mediami; a także przygotowanie i wdrożenie strategii działań PR w mediach społecznościowych.

Paulina zastąpiła na tym stanowisku Annę Bartoszewicz-Wnuk, łączącą do tej pory funkcję Dyrektora ds. Badań Rynku i Doradztwa oraz Dyrektora PR, która skoncentruje się na zaawansowanych projektach badawczych i strategicznym wsparciu analitycznym dla klientów i partnerów biznesowych JLL. Rozdzielenie tych ról umożliwi zarówno rozszerzenie aktywności wiodącego na rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce zespołu analitycznego, a zarazem budowę osobnego, wyspecjalizowanego Działu Komunikacji Biznesowej JLL.

Tomasz Trzósło, Dyrektor Zarządzający JLL w Polsce, komentuje: „Bardzo się cieszę, że Paulina Krasnopolska, ekspert z obszaru public relations i marketingu w segmencie nieruchomości komercyjnych, dołączyła do JLL. Unikalna wiedza i wieloletnie doświadczenie Pauliny znakomicie uzupełnią kompetencje zespołu PR i umożliwią wydzielenie w strukturze firmy odrębnego Działu Komunikacji Biznesowej.

Paulina Krasnopolska ma 19 lat doświadczenia na rynku nieruchomości komercyjnych. Przed dołączeniem do JLL pełniła funkcję Dyrektora Marketingu i PR w firmie CBRE Poland, z którą związana była przez ponad 13 lat, pracując zarówno w warszawskim, jak i londyńskim oddziale firmy. Co ciekawe, w latach 1996 – 2001 Paulina pracowała w JLL i realizowała projekty z obszaru marketingu i badań rynku. Wcześniej prowadziła działania z zakresu public relations i organizacji imprez w Warner Bros. Dystrybucja Kinowa. Paulina jest absolwentką wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warszawskim oraz studiów podyplomowych z Wyceny Nieruchomości na Politechnice Warszawskiej. Jej główne obszary specjalizacji  to komunikacja biznesowa, content marketing oraz public relations