Skip Ribbon Commands
Skip to main content

Wiadomości

Warszawa

LC Waikiki planuje dalszy rozwój w Polsce


LC Waikiki, najpopularniejsza turecka marka odzieżowa, planuje dalszy rozwój w Polsce. Po sklepach w Katowicach (Silesia City Center) i Wrocławiu (Magnolia Park) przyszedł czas na nowe lokalizacje. Firma jest w trakcie negocjowania powierzchni w kolejnych, wiodących centrach handlowych i w przeciągu półtora roku planuje uruchomić dwa nowe sklepy .

W rozwoju sieci sklepów i określaniu długofalowej strategii ekspansji na polskim rynku markę LC Waikiki wspiera zespół ekspertów z międzynarodowej firmy doradczej JLL.

Marta Augustyn, Dyrektor, Dział Wynajmu Powierzchni Handlowych w JLL, komentuje: „Cieszymy się z możliwości doradzania LC Waikiki w ich ekspansji na rynku handlowym w Polsce. Określając kierunki rozwoju marki na polskim rynku celujemy w wiodące centra handlowe w największych aglomeracjach. LC Waikiki w znaczącym stopniu przyczynia się do rozszerzenia oferty modowej centrów handlowych oraz przyciąga nowych klientów".

Dziś LC Waikiki dysponuje rozwiniętą siecią ponad 530 sklepów w 25 krajach świata. Firma oferuje odzież dla kobiet, mężczyzn i dzieci, o ciekawym wzornictwie, w dobrej jakości i przystępnej cenie, zgodnie z dewizą marki - Każdy zasługuje na to, żeby się dobrze ubrać.