Skip Ribbon Commands
Skip to main content

Wiadomości

Warszawa

Jones Lang LaSalle wyróżniony w kategorii „Najbardziej przyjazna i zorientowana na potrzeby klientów organizacja w Polsce”


Warszawa, 5 maja 2010 roku – W zeszłym tygodniu podczas gali rozdania nagród BPCC Business Awards przyznawanych przez Brytyjsko-Polską Izbę Handlową (BPCC), firma Jones Lang LaSalle otrzymała nagrodę dla „Najbardziej przyjaznej i zorientowanej na potrzeby klientów organizacji w Polsce” (Most Customer-focused Organisation). BPCC Business Awards są dorocznymi nagrodami przyznawanymi od wielu lat w Polsce – jest to niezwykle prestiżowe wyróżnienie. Nagroda, którą przyznano Jones Lang LaSalle jest przeznaczona dla firmy, której sukces opiera się na wysokiej jakości dostarczanych usług, czego odzwierciedleniem jest satysfakcja i lojalność klientów, którzy wciąż wracają z nowymi zleceniami. Laureat został wyłoniony w internetowym głosowaniu, dostępnym zarówno dla firm członkowskich BPCC oraz dla firm niezrzeszonych w izbie.

John Duckworth, Dyrektor Zarządzający w Europie Środkowo-Wschodniej w Jones Lang LaSalle komentuje: „Jest to dla nas wielki zaszczyt, że postrzegani jesteśmy jako firma niezwykle dbająca o jakość oferowanych usług swoim klientom. Priorytetem firmy zawsze byli jej klienci i ich zadowolenie z dostarczanych usług. Wyznajemy zasadę, że dobra usługa to dobry biznes i ta zasada nadal będzie określać naszą działalność w Polsce.”

Martin Oxley, Dyrektor Generalny Brytyjsko-Polskiej Izby Handlowej dodał: „Polska prężnie rozwija się jako jeden z bardziej konkurencyjnych rynków nieruchomości w Europie. Za tym idzie coraz bardziej rosnące znaczenie dla jakości dostarczanych usług.  W ostatnim roku Jones Lang LaSalle w dużym zakresie przyczyniło się do rozwoju rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce. Cały zespół w szczególny sposób dba o klientów, wykazuje kreatywność i dostarcza najwyższy poziom usług. Nagroda jest uznaniem za ich wysoce profesjonalne podejście skoncentrowane na potrzebach klienta.”