Skip Ribbon Commands
Skip to main content

Wiadomości

Warszawa

Menya Musashi stawia na Polskę

JLL doradza azjatyckiej sieci restauracji w rozwoju na polskim rynku


Menya Musashi, znana na całym świecie japońska sieć restauracji, debiutuje w Polsce. W tym roku pierwsze restauracje tej marki otworzą się w centrum Blue City w Warszawie oraz Forum Gdańsk, a w 2019 – w stołecznej Galerii Młociny. Wyłącznym agentem ds. rozwoju Menya Musashi w Polsce jest zespół ds. reprezentacji najemcy z firmy JLL.

Specjalizująca się w kuchni japońskiej Menya Musashi, jest obecna na rynku od 1996 roku – wtedy w Tokio zaczął działać pierwszy lokal tej marki. Aktualnie restauracje tej sieci znajdziemy również w Singapurze, Chinach, Tajlandii, Wietnamie, Malezji, na Ukrainie oraz na Hawajach, a już wkrótce – również w Polsce. Flagowym daniem Menya Musashi jest ramen.

„W Polsce przybywa koneserów kuchni japońskiej, co nie umyka uwadze wiodącym sieciom gastronomicznym z całego świata. Menya Musashi to popularna sieć restauracji, która stawia na dobrze rozwinięte i perspektywiczne rynki, dlatego niezwykle cieszymy się z jej decyzji o wejściu również do Polski. W ramach współpracy JLL z Menya Musashi nasz zespół jest odpowiedzialny, m.in. za przygotowanie długoterminowej strategii rozwoju na polskim rynku, dobieranie lokalizacji oraz negocjowanie warunków kontraktów najmu. Jesteśmy przekonani, że nasze dotychczasowe doświadczenie w tym zakresie będzie aktywnie wspierać rozwój Menya Musashi w naszym kraju”, komentuje Karolina Stankiewicz, Konsultant w Dziale Reprezentacji Najemcy, JLL. 

„Cieszymy się, że światowej klasy marka, Menya Musashi dołączyła do grona naszych klientów. To dla nas duże wyróżnienie, że doradzamy i wspieramy na wielu płaszczyznach rozwój tego konceptu w Polsce. Wierzymy, że połączenie naszej wiedzy i doświadczenia wraz z jakością i profesjonalizmem Menya Musashi przyniesie naszemu klientowi sukces na rynku polskim”, dodaje Dagmara Filipiak, Dyrektor Działu Reprezentacji Najemcy, JLL.

Dział Reprezentacji Najemcy JLL odpowiada za kompleksową analizę sektora handlowego, opracowanie długofalowej strategii rozwoju marek na rynku polskim, identyfikację najlepszych lokalizacji handlowych, negocjowanie warunków najmu, jak również wsparcie marketingowe i komunikacyjne. Firma współpracuje z markami z różnych sektorów rynku, w tym z branży gastronomicznej.