Skip Ribbon Commands
Skip to main content

Wiadomości

Warszawa

Galeria Gniezno w nowej odsłonie

Galeria zyskuje dzięki zaproponowanej przez Jones Lang LaSalle strategii remodelingu


H&M, Top Secret, Butik, Kolporter podpisały umowy najmu w Galerii Gniezno w Gnieźnie wynajmując łącznie ok. 1650 m2. H&M zajmie powierzchnię ok. 1300 m2 i będzie to pierwszy sklep tej marki w Gnieźnie.

„Jesteśmy przekonani, że obecność nowych najemców będzie mieć pozytywny wpływ zarówno na wzrost zainteresowania Galerią ze strony klientów jak i na obroty generowane przez innych najemców.” - mówi Adam Kłos, konsultant ds. wynajmu powierzchni handlowych Jones Lang LaSalle, firmy doradczej odpowiedzialnej za rekomercjalizację Galerii Gniezno w Gnieźnie. „Wprowadzenie dużego operatora odzieżowego - H&M - jest zgodne z zaproponowaną przez Jones Lang LaSalle strategią remodelingu. Wygospodarowanie tak dużej powierzchni wymagało podpisania szeregu porozumień o relokacji z najemcami mniejszych powierzchni. Udało się również zmodernizować komunikację wewnątrz Galerii, która w obecnym kształcie jest bardziej czytelna dla klientów.” – dodaje Kłos.

Komentując strategię remodelingu, Marta Augustyn, dyrektor w dziale wynajmu powierzchni handlowych w Jones Lang LaSalle informuje: „Remodeling centrów handlowych – to coraz częstsze zjawisko, z którym mamy do czynienia w przypadku obiektów handlowych funkcjonujących od kilku lat: następuje wymiana najemców, wprowadzanie średniopowierzchniowych sklepów odzieżowych, sportowych, multimediów. Nadaje to świeżości obiektom, które łatwiej mogą przeciwstawić się konkurencyjnym galeriom. Wiąże się to jednocześnie z przebudową galerii wewnątrz i/lub na zewnątrz, powiększeniu powierzchni najmu, uproszczeniu komunikacji. Całość ma na celu odmłodnienie, unowocześnienie obiektu, dzięki czemu centra czy galerie o niewysokim standardzie, które czasy świetności mają już za sobą, mogą stanąć do walki o najemców.”

Galeria Gniezno to centrum handlowe o powierzchni całkowitej ok. 16.000 m2 z ofertą spożywczą, modową, wyposażenia wnętrz, obuwniczą, usługową, gastronomiczną i rozrywkową. Łącznie w projekcie znajduje się ok. 60 punktów handlowo-usługowych.

Do kluczowych najemców należą m.in. Jysk, CCC, Deichmann, Reserved, Top Secret, House, Cropp Town, Vision Express. Operatorem spożywczym w galerii jest Carrefour, a rozrywkę zapewnia trzysalowe kino Helios. Zmotoryzowani klienci centrum mają do dyspozycji ok. 586 miejsc parkingowych.