Skip Ribbon Commands
Skip to main content

Studium przypadku

UPM Raflatac

Usługi 
UPM_Raflatac.jpg
Analiza potrzeb klienta, rozpoznanie rynku, identyfikacja działek pasujących pod inwestycję, przygotowanie dokumentacji obiektu, kontakt z deweloperami, przeprowadzenie konkursu ofert, prowadzenie transakcji.


Sytuacja/Proces

- Firma UPM Raflatac jest jednym z największych producentów samoprzylepnych laminatów etykietowych. W Polsce, firma posiada już jedną fabrykę w Kobierzycach pod Wrocławiem.  
- Firma zachęcona dobrymi wynikami w Polsce pragnęła zwiększyć produkcję, do czego potrzebowała nowej fabryki. Obiekt miał być zbudowany na wynajem.


Rezultaty

- Dokładna analiza ofert, przeprowadzona wspólnie przez UPM Raflatac i Jones Lang LaSalle, wykazała, że spośród wszystkich propozycji przedstawionych przez najważniejszych deweloperów, najlepsze warunki zaoferował Prologis. 
- Wybudowano obiekt dedykowany specjalnie pod potrzeby UPM Raflatac (BTS). - Budynek wyposażono w specjalne oświetlenie, dodatkowe media, różnice w poziomach posadzek i kanały technologiczne.
- Nowa fabryka UPM Raflatac ma powierzchnię ponad 19  tys. m kw.
- Jest to pierwszy obiekt wybudowany w ramach Prologis Park Wrocław V. Park ten zlokalizowano w bezpośrednim sąsiedztwie węzła „Nowa Wieś Wrocławska” w ciągu Autostradowej Obwodnicy Wrocławia (A8), na przecięciu autostrady A4, dróg krajowych numer 8 i 35.

All Case Studies

 

 

Monitoring bankowy dla Mayland/poland/pl-pl/zobacz-opis/10/monitoring-bankowy-dla-maylandMonitoring bankowy dla Mayland
Mindshare/poland/pl-pl/zobacz-opis/11/mindshareMindshare
Factory Outlet - Pierwsze centrum outletowe w Polsce (Warszawa)/poland/pl-pl/zobacz-opis/12/factory-outlet-pierwsze-centrum-outletowe-w-polsce-warszawaFactory Outlet - Pierwsze centrum outletowe w Polsce (Warszawa)