Skip Ribbon Commands
Skip to main content

Studium przypadku

Unilever Prologis Polska

Usługi

Zdefiniowanie potrzeb klienta, analiza ofert rynkowych pod kątem wymagań, przygotowanie strategii negocjacyjnej, wsparcie przy negocjacjach warunków najmu.  

Sytuacja/Proces

Światowy potentat w branży żywności, kosmetyków i środków czystości – firma Unilever Polska – w ramach optymalizacji postanowiła przeanalizować swoją sieć dystrybucji dla produktów suchych i chłodzonych. Analiza sytuacji wskazywała na Centralną Polskę, gdzie firma posiadala już magazyn. Unilever zwrócił się do JLL w kwestii sprawdzenia alternatywnych obiektów logistycznych oraz wsparcie w wyborze najbardziej korzystnego scenariusza działań.

Rezultaty

Konsultanci Działu Powierzchni Magazynowo-Przemysłowych Jones Lang LaSalle przeprowadzili dokładną analizę regionu Centralnej Polski pod kątem możliwych rozwiązań magazynowych, w oparciu o dwa scenariusze działań.
Dzięki wiedzy i ekspertyzie JLL, Unilever uzyskał najbrdziej optymalne operacyjnie rozwiązanie, i zdecydował się na pozostanie w dotychczasowej lokalizacji. Wielkim sukcesem były również wynegocjowane warunki najmu, które umożliwiły firmie dalszy konsekwentny rozwój biznesu w ramach obranej strategii działań.

All Case Studies

 

 

Monitoring bankowy dla Mayland/poland/pl-pl/zobacz-opis/10/monitoring-bankowy-dla-maylandMonitoring bankowy dla Mayland
Mindshare/poland/pl-pl/zobacz-opis/11/mindshareMindshare
Factory Outlet - Pierwsze centrum outletowe w Polsce (Warszawa)/poland/pl-pl/zobacz-opis/12/factory-outlet-pierwsze-centrum-outletowe-w-polsce-warszawaFactory Outlet - Pierwsze centrum outletowe w Polsce (Warszawa)