Historie Klientów

Nowe biuro dla warszawskiego oddziału Coca – Coli

Rozwój Coca-Cola HBC Polska w Warszawie osiągnął punkt, w którym zmiana lokalizacji i podejścia do miejsca pracy była nieunikniona, bo przecież sposób, w jaki pracujesz i działasz ma wpływ na wyniki.

W ciągu ostatniej dekady rozwój biznesu Coca-Cola HBC Polska na warszawskim Annopolu osiągnął punkt, w którym zmiana lokalizacji i podejścia do miejsca pracy była nieunikniona. Eksperci JLL w specjalnie przygotowanym dla Coca Cola raporcie dotyczącym strategii miejsca pracy również wskazali potrzebę transformacji. Chociaż jest to zawsze trudny i wymagający proces, to warty wysiłku, gdyż sposób, w jaki pracujesz i działasz ma wpływ na wyniki. 

Coca Cola to globalna marka z ogromnymi możliwościami, znana na całym świecie. Poprzednie biuro firmy zlokalizowane było na warszawskim Annopolu, jednak już od jakiegoś czasu nie oddawało w pełni potencjału firmy. Brak miejsc do pracy w ciszy, brak wystarczającej ilości naturalnego światła, sam układ i jego wyposażenie to tylko niektóre aspekty, które wymagały odświeżenia. Eksperci z firmy JLL odpowiedzialni byli za kwestie związane ze środowiskiem pracy, przeprowadzili badanie na temat efektywności ówczesnej przestrzeni biurowej i obszarów, które wymagały transformacji. Taka szczegółowa analiza pomogła w zrozumieniu całego procesu nadchodzącej zmiany. Do projektu włączonych zostało ponad 70 pracowników Coca Coli, tzw. ambasadorów zmiany, którzy włożyli wiele wysiłku, kreatywności i osobistego zaangażowania w stworzenie nowego i naprawdę wyjątkowego miejsca do pracy. Dzięki pomocy ekspertów JLL, ambasadorzy zostali podzieleni na 3 sztaby, które podczas wspólnych spotkań i burz mózgów wprowadzili wiele kreatywnych pomysłów. Wspólnie z nimi Coca Cola zapoczątkowała nową kulturę pracy w firmie. Wprowadzony został elastyczny czas pracy, możliwość pracy zdalnej z domu, a także usystematyzowanie czasu spotkań, które teraz odbywają się tylko między godziną 10.00. a 15.00.

Po podjęciu decyzji o relokacji, Coca Cola skonsolidowała działalność trzech oddzielnych biur w jednym miejscu. W procesie wyboru docelowego miejsca, istotne dla klienta było posiadanie przestrzeni spełniających kryteria well-being, które stymulują kreatywność i pomagają utrzymać zdrowy styl życia. Finalnie firma zdecydowała się na powierzchnię 5 500 mkw. w Business Garden w Warszawie z wyłącznym dostępem do dwóch przestronnych tarasów i przestrzenią z wielkim potencjałem do zagospodarowania, w sposób, który będzie wspierać zarówno biznes, jak i rozwój osobisty.

Ponad 92% pracowników stwierdziło, że są zadowoleni ze zmiany. Coca Cola organizuje wiele wycieczek dla swoich klientów, partnerów, rodziny i przyjaciół aby pokazać nową przestrzeń. Firma prowadzi też wiele spotkań i wydarzeń w swojej nowej siedzibie w Business Garden. Wspólnie z ekspertami JLL, udało się stworzyć wygodne środowisko pracy.

Dowiedz się więcej o Human Experience

Zadbaj o Human Experience

Dzięki zrozumieniu kultury organizacyjnej Twojej firmy możemy wspólnie opracować strategię dla Twojego miejsca pracy w oparciu o tzw. „human experience” – analizę doświadczeń i wrażeń.

Inspirująca siedziba główna

Innowacyjne technologie zwiększają komfort pracowników i gości.

Twoje nowoczesne miejsce pracy

Miejsce pracy to zdecydowanie coś więcej niż nieruchomość. To tętniące życiem środowisko, które sprzyja wymianie pomysłów i idei.