Historie Klientów

Światowi
mistrzowie fitnessu

Założona w 1999 roku Virgin Active, należąca do Richarda Bransona, ugruntowała swoją pozycję jako wiodąca marka w klubach fitness na całym świecie. Mieliśmy przyjemność w realizowaniu strategii rozwoju firmy w Singapurze i Tajlandii.

Po tym jak Virgin Active ugruntowała swoją pozycję jako wiodąca marka w klubach fitness na całym świecie, jej głównym celem stało się stworzenie profesjonalnych siłowni, oferujących swoim członkom najlepsze możliwe doświadczenia. Następnym krokiem było zyskanie pozycji nie tylko preferowanego, ale i po prostu lubianego operatora klubowego, poprzez wprowadzenie odpowiednich innowacji.

Rozumiejąc potencjał rynku azjatyckiego, marka rozważyła koncepcję modernizacji klubów w Tajlandii i Singapurze. Mając 150 mln funtów w inwestycjach i plan otwarcia dziesięciu nowych klubów w Singapurze i dwudziestu w Tajlandii, przedsięwzięcie musiało być zarówno lukratywne, jak i efektywne kosztowo.

W związku z tym firma poszukiwała partnera, który posiadał odpowiednią wiedzę techniczną, która pozwoliłaby przeprowadzić projekt z należytą starannością. I w tym momencie do akcji wkroczyło JLL. Po udanym starcie współpracy w Tajlandii, klient zyskał pewność, że nasz zespół pomoże mu osiągnąć dalsze sukcesy w ramach większych projektów, m.in. poprzez obsługę techniczną i strategiczne doradztwo.

Pomogliśmy Virgin w zarządzaniu projektowaniem i budową czterech flagowych klubów w Singapurze - zabezpieczając tak prestiżowe lokalizacje jak kultowy wieżowiec One Raffles Place (najwyższy budynek w Singapurze) i świeżo oddany do użytku wielofunkcyjny projekt Marina One. Aby podnieść wartość marki, na obu przestrzeniach zastosowano też jeden z najbardziej innowacyjnych i najnowocześniejszych modeli aranżacji na całym świecie.

Nasz zespół zarządza obecnie dziesięcioma z nowo ukończonych klubów Virgin Active, a także budową kolejnych obiektów. Dodatkowo, dzięki zastosowaniu Value Engineering osiągnęliśmy cele strategiczne, zmniejszając ryzyko i koszty oraz generując oszczędności na poziomie 500 000 USD w dwóch lokalizacjach.

Dzięki utrzymywaniu stałej komunikacji z klientem i dzieleniu się naszą szeroką wiedzą na temat lokalnego rynku, byliśmy w stanie opracować procesy, które zapewniły zarówno efektywność kosztową, jak i pożądane rezultaty. Najważniejsze jednak, że nasza praca spotkała się z dużym zadowoleniem klienta i mamy nadzieję, że współpraca będzie układać się równie pomyślnie w przyszłości. Nasze kolejne cele są związane z aspektami ekologicznymi i dotyczą ograniczenia plastiku oraz przekierowania odpadów organicznych z wysypisk. Są to jednak zaledwie elementy dużego planu poprawy środowiska naturalnego.